.....................



سلام دوست عزیزم...ممنون از انتخابت.....

توی این وبلاگ خیلی مطالبی رو که در طول زندگیت باهاشون مواجه می شی رو خواهی دید. سعی کردم چکیده مطالبی رو که از کتابها خوندم رو با ذکر منبع بنویسم. دوست دارم از تجربه های خودم و همچنین مطالب بیشتر در زمینه های مختلف هم بنویسم و انشاءالله این کار رو در آینده نه چندان دور خواهم کرد.

اگر سؤالی داشتی یا به مشکلی برخوردی تو هر زمینه ای خواهرانه می تونم کمکت کنم و همه سعیمو می کنم تا مشکلت برطرف شه .. روان شناس نیستم اما حداقل می تونم از تجربه های خودم برات بگم و شاید استفاده کنی منتظر نظراتت هستم. در مورد هر کدوم از بخش ها که مطالعه کردی ممنونت می شم اگه کمکم کنی تا با استفاده از نظراتت بتونم مطالب وبلاگ رو بهتر و قشنگ تر بنویسم و در آخر برات آرزوی موفقیت می کنم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهناز
ساعت22:37---27 آذر 1393
دوستت دارم

محمد
ساعت19:52---16 آذر 1392
سلام آهنگمو ب ایمیلت فرستادم
پاسخ:ممنونم


محمد
ساعت16:53---16 آذر 1392
سلام ممنونم سایت جمع شد نت بوف آدرس جدیدشون اینه www.dejcloob.ir


آهنگمو بیا تو وبم آنلاین پخش میشه لینک آپاراتشم گذاشتم تو پست اوله رو همون کلیک کنی میاره برات


محمد
ساعت16:53---16 آذر 1392
سلام ممنونم سایت جمع شد نت بوف آدرس جدیدشون اینه www.dejcloob.ir

آهنگمو بیا تو وبم آنلاین پخش میشه لینک آپاراتشم گذاشتم تو پست اوله رو همون کلیک کنی میاره برات


محمد
ساعت15:39---17 آبان 1392
وبمو آپ کردم...

محمد
ساعت16:53---16 مهر 1392

ای عشق مرا به شط خون خواهی برد / چون قیس به وادی جنون خواهی برد

فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی برد . . .


محمد
ساعت16:51---16 مهر 1392
فقط درد دلم را در جهان پروانه میداند / غمم را بلبل تنها و دور از لانه میداند . . .

سعید
ساعت0:34---4 شهريور 1392
موفق باشی عزیز دلم
پاسخ:ممنونم


سعید
ساعت23:29---3 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی

fatemeh
ساعت21:52---28 مرداد 1392


خدا همانی است که ما می خواهیم

کاش ما هم همانی بودیم که

خدا می خواست...


پاسخ:هییییییییییییییی.....ای کاش فاطمه..ای کاش


fatemeh
ساعت21:51---28 مرداد 1392
آدمـــ هــــا...
مــــی آیــنـــد...
زنــدگــی میـــکــنــنــد...
و مــــی رونـــد....
امــــا
فـــاجـــعـــه زنـــدگــی تـــو زمـــانـــی آغـــاز میـــشـــود
کــه آدمــی مــیـــرود...
امـــا نـــمــیـــرود...
و نـــبـــودنـــشـــ در بـــودنـــــ تـــو چــنـــانــــ تــهــ نـــشــیــنـــ مـــیـــشـــود
کـــه تـــو مــیــمــیـــریــــ...
در حــالـــی کــه زنـــدهـــ ایــــ...




رزیتا
ساعت9:02---27 خرداد 1392
سلام خوبی؟ میای با هم تبادل لینک کنیم؟


__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░


fatemeh
ساعت18:48---5 اسفند 1391
وقتی دو تا عاشق از همدیگه جدا میشن..

دیگه نمیتونن مثل قبل با همدیگه دوست باشن….

چون به قلب همدیگه زخم زدن….

نمیتونن دشمن باشن..چون زمانی عاشق بودن….

تنها میتونن اشنا ترین غریبه برای همدیگه باشن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط الهه در پنج شنبه 25 آبان 1398

و ساعت 15:53



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by godrail ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.




خدایا اندیشه و احساس مرا در سطحی پایین میاور که زرنگی های حقیر و پستی های نکبت بار و پلید " شبه آدم های اندک" را متوجه شوم، چه دوست تر می دارم "بزرگواری گول خور" باشم تا، همچون اینان، " کوچک واری گول زن" ... "دکتر شریعتی"




الهه




کلبه دلتنگی های من
پاسخ به شبهات
حرفای یک عاشق
آزادی
san niea ba-love
دوست دارم عشق همیشگی من
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پله پله تا ملاقات خدا و آدرس godrail.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












فریدون-مشیری-شعرنو ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 56594
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1